۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای ۵۸ پروژه عمرانی، توسعه‌ای و زیر ساختی در لنده اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و معاون سازمان مدیریت برنامه بودجه استان و مسؤلان شهرستانی در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزارشد.

فرماندار وضعیت اعتبارات شهرستان لنده را با توجه به حجم پروژه ها کافی ندانست و گفت: تلاش کردیم اعتبارات به شکل متعادل توزیع شود و با توجه به شاخص های موجود در بودجه نمی توانیم چندان مبالغ را جا به جا کنیم.

سید خدادوست موسوی افزود: اعتبارات تملک و دارایی از محل اعتبارات استانی ،نفت و ملی امسال بیش از 37میلیارد تومان اعتبار برای ۵۱ پروژه در 18سرفصل توزیع خواهدشد.

وی اعتبار ملی را 18 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت :این اعتبار به راههای مواصلاتی و فاضلاب و تامین آب شرب شهر لنده از سد کوثر اختصاص داده شد.

در ادامه عدل هاشمی پور با اشاره به بحث عدالت در توزیع اعتبارات گفت :اعتبارات امسال نسبت به سال 97افرایش یافته واولویت ها بیشتر به حمل و نقل جاده ای بود .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گلوگاه اصلی جاده لنده به پاتاوه دهدشت را پل ارتباطی عنوان کرد و افزود:مدیر کل راه و شهر سازی باید با جدیت برای پیشرفت این پل تلاش کند.

وی افزود:مهمترین مشکل واساسی ترین معضل در سطح استان به خصوص شهرستان لنده بحث عدم توجه به زیر ساخت های فنی و اجرایی است.
نماینده مردم شهرستان لنده گفت:بی توجهی به پروژه و طولانی شدن آنان باعث شده است که ابنیه فنی آن نیز به مرور زمان از بین رود که این هدر رفت بیت المال است.

وی در خصوص وضعیت جاده لنده به تشان افزود: بیش از ۵۰میلیارد تومان برای جاده لنده به تشان اختصاص یافت که شرکت زیرساخت جاده های کشور در حال برگزاری مناقصه است وبا اجرای این پروژه و حذف تونل های جاده بیش از ۴۰۰میلیارد تومان با اجرای ۷کیلومتر واریانت مشکل اعتباری و فنی آن رفع خواهدشد.

انتهای پیام/د

اختصاص ۳۷ میلیارد تومان به طرح‌های مختلف در لنده

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.