امام جمعه موقت ریگان گفت:ملتی که همدلی واتحاد داشته باشد پیروز خواهد بود.

ملتی که همدلی واتحاد داشته باشد پیروز خواهد بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام جعفر ریگانی در نمازجمعه این هفته ریگان  به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره نمود  وگفت: معظم له تقوا در فضای مجازی را از نیاز‌های جامعه دانستند وبیان کردند یکی از گرفتاری‌های ما دروغ وشایعه پراکنی در فضای مجازی است .

وی افزود :مقام معظم رهبری فرمودند ما به تعهدات خود در برجام عمل کردیم، اما اروپائی‌ها با پرویی می‌گویند چرا این کار را می‌کنید.

امام جمعه موقت ریگان به ربودن کشتی نفتی ما توسط انگلیس‌ها اشاره وعنوان کرد: البته آن‌ها بدانند که  ما این اقدام ان‌ها را بی جواب نخواهیم گذاشت.

ریگانی با اشاره به هفته بهزیستی بیان داشت: خدمت به خلق خدا وبندگانی که توان تامین مایحتاج خود را ندارند با فعالیت بهزیستی قدم به قدم دین خدا را یاری می‌رسانند.

وی گفت: بهزیستی با کمترین هزینه‌ها ومشارکت سازمان‌های مردم نهاد راه گسترش خدمات توانبخشی وامدادی وکمک به تامین حداقل نیاز‌ها افراد مستمند ومعلول که قادر به توانایی نیستند فعالیت خوبی دارند

وی تصریح کرد: شورای نگهبان نمادی حافظ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است ونهادی است که دشمن از ان هراس دارد ودر صدد تضعیف این نهاد است.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به عملیات‌های والفجر ودیگر عملیات‌های دفاع مقدس اظهار داشت: فرزندان این نظام با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی ومشت محکمی بردهان استکبار زدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، ریگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار