مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری از درخشش هشت فرهنگی و دانش آموز این استان در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری خبرداد.

کسب رتبه برتر کشوری در مسابقه پرسش مهر رئیس جمهوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هشت فرهنگی و دانش آموز استان در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: در بخش فرهنگیان فائزه حامدی شهرکی در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب رتبه سوم مشترک شد و الهام سلیمی و مریم کیوانی هم در رشته سرود محلی هر کدام رتبه دوم را کسب کردند.

قائدامینی اضافه کرد: در بخش دانش آموزان نیز مهشید ابراهیمی و فاطمه ثابت در رشته نقاشی به ترتیب رتبه اول و دوم مشترک، شکیلا غفاری در رشته پوستر رتبه سوم، شیرین سلطانی در رشته تصویرسازی رتبه دوم مشترک و پروا یادگاری در رشته ثلث رتبه سوم مشترک را بدست آوردند.

به گفته وی؛ در جشنواره امسال، دو هزار و ۵۰۰ اثر از دانش‌آموزان و معلمان چهارمحال  و بختیاری در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف به دبیرخانه مرکزی استان ارسال شد که از این تعداد ۶۰ اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافت.

انتهای پیام/ز

درخشش در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار