نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با خانواده شهید قربانعلی امیدی ارجنکی دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به همراه جمعی از مسئولان استان با حضور در منزل شهید قربانعلی امیدی ارجنکی با خانواده این شهید دیدار و دلجویی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گران‌قدر گفت: شهادت یک درجه است که اگر زمینه‌های آن فراهم نباشد خداوند متعال به کسی عطا نمی‌کند.

وی افزود: شهادت یک مدالی است که حساب و کتاب ویژه دارد، توصیفاتی که خداوند در قرآن کریم نسبت به شهید دارد و توجه ویژه اولیاء الهی نسبت به شهدا حاکی از این است که شهادت یک مسئله خاص و مدالی ارزشمند می‌باشد.

امام جمعه شهرکرد در پایان اضافه کرد: خوشا به حال آن‌هایی که در این باغ رضوان الهی ورود پیدا می‌کنند و این مدال نصیبشان می‌شود، خداوند متعال به درجات این شهید بیفزاید، به خانواده ایشان صبر عطا فرماید و به ما توفیق دهد که قدردان شهدا باشیم.

گفتنی است؛ شهید قربانعلی امیدی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد.

وی فردی مذهبی و از اعضای فعال هیئت یا زهرا (س) شهرکرد بود که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور، روز ۲۶ تیر ۹۸ در درگیری با اشرار در روستای مسکوتان استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ز

دیدار با خانواده شهید مدافع وطن

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
تسلیت عرض میکنم
آخرین اخبار