تیم اصفهان به مقام قهرمانی مسابقات پومسه مردان کشور رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهاردهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور در ۲ بخش انفرادی و تیمی از روز گذشته آغاز و اصفهان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

این دوره از مسابقات از صبح پنجشنبه ۲۷ تیرماه به مدت ۲ روز در سالن کوثر اصفهان آغاز به کار کرد, ۳۹۸ پومسه‌رو از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در آن حضور پیدا کردند.

اصفهان در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۴ مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و استان‌های تهران و مازندران به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

اصفهان در ۲ رده سنی کمتر از ۱۴ سال و بالاتر از ۳۱ سال به مدال طلا دست پیدا کرد و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد. در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۴۳ سال اصفهان صاحب ۳ مدال برنز شده و در مجموع با کسب ۷ مدال به مقام قهرمانی رسید.

این مسابقات روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ تیرماه نیز در بخش بانوان ادامه یافته و حضور ۳۲۳ پومسه‌رو از ۲۴ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد در این رقابت‌ها قطعی شده است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.