مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند گفت: ۱۰۰ درصد منابع تولید آب در شهرستان نهاوند سالم و بهداشتی است و برخی آلودگی‌های مقطعی گزارش شده مربوط به فرسودگی شبکه‌ها و مخازن است.

سلامت کامل منابع تولید آب در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم طاهری مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند گفت: امسال و تا این لحظه هیچیک از روستا‌های تابعه شهرستان نهاوند در وضعیت بحرانی تامین آب شرب قرار نگرفته اند و منابع تولید آب نیز در این شهرستان به طور ۱۰۰ درصد سالم و پاک است.

وی با این توضیح که همزمان با افزایش دما و با ورود به روز‌های گرم سال؛ هیچیک از روستا‌های تابعه شهرستان نهاوند قطعی دائم آب نداشتند؛ اظهار داشت: اگرچه گاهی در برخی از روستا‌ها به صورت مقطعی؛ به علت سوختن پمپ یا علل دیگر قطعی موقت آب را داشتیم، اما هیچیک از روستا‌ها تا این لحظه در وضعیت بحرانی قرار نگرفته اند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند در خصوص کیفیت آب در شهرستان نهاوند نیز عنوان کرد: ۱۰۰ درصد منابع تولید آب در شهرستان نهاوند سالم و بهداشتی است و برخی آلودگی‌های مقطعی گزارش شده نیز مربوط به فرسودگی شبکه‌ها و مخازن است که در این رابطه نیز با کلر زنی و تعویض شبکه درصدد جبران هستیم.

طاهری در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به اجرای خط انتقال ۶ کیلومتری مجتمع آبرسانی گاماسیاب نیز گفت: این بخش از پروژه که از دو ماه پیش کلید خورده هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۴۰ در صد در حال انجام است ضمن اینکه انتظار می‌رود با تامین اعتبارات لازم؛ تا پیش از ورود به فصل زمستان این فاز از پروژه به طور کامل اجرایی شود.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های در دست انجام در شهرستان نهاوند توضیح داد: پروژه آبرسانی به روستا‌های راوند علیا و سفلی نیز شامل اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن و تحویل شبکه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است.

 مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند همچنین بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستای تپه یزدان نیز هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال تکمیل است.

انتهای پیام/د.ا

منابع تولید آب در شهرستان نهاوند سالم و بهداشتی است

برچسب ها: ابفار ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.