شهردار تهران گفت: خوشحالیم که به قول خود برای حفظ باغ‌ها و جلوگیری از تخریب آن‌ها عمل کردیم، زیرا با خود عهد بستیم تهران را شهری برای همه کنیم.

پاینده///حفظ باغ‌ها نیاز به همکاری تمام دستگا‌ه‌های مدیریتی است/ نگاه ما در حوزه پسماند باید نگاه جهانی باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مدیریت شهری و بوستان پدر با اشاره به افتتاح چند پروژه‌ زیست محیطی گفت: در آموزه‌های دینی ما آ‌مده است اگر مؤمن قولی می‌دهد باید به قول خود عمل کند و قول مدیریت شهری جلوگیری از تخریب باغ‌های پایتخت بود.

شهردار تهران با اشاره به توافق مدیریت شهری با بنیاد مستضعفان گفت: امروز قول خود را طی توافقی که با بنیاد مستضعفان انجام شد عملی کردیم، گرچه تمام هزینه‌های این پروژه پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ارائه سرویس به شهروندان در پایتخت بیان کرد: ما باید سرویس دهی به شهروندان را در حوزه محیط زیست افزایش دهیم و دوره‌ای را برای پایتخت بسازیم که برای آن‌ها به یادگار باقی بماند.

حناچی با اشاره به عهد خود برای استفاده شهروندان از تمام ظرفیت‌های پایتخت افزود: ما در مدیریت شهری عهد بستیم تا تهران را تبدیل به شهری برای همه کنیم و دسترسی برای شهروندان یکسان باشد و تعداد پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها می‌تواند علایق و سلیقه مردم را تغییر دهد.

شهردار تهران با اشاره به ۱۴۰ هکتار باغ پایتخت که تحت تأثیر مصوبه برج با‌غ‌ها بود، افزود: خوشحال هستیم که به مردم گزارش دهیم جلوی تخریب باغ‌ها را در پایتخت گرفتیم، زیرا با مصوبه برج باغ‌ها برخی از مسائل موجب شد تا ۳۰ درصد سطح اشغال و ۷۰ درصد حفظ باغات در عمل محقق نشود و ما تلاش کردیم آن را احصاء کنیم.

وی با تأکید بر نقش تمام دستگاه‌ها برای حفظ باغات گفت: حفظ باغ‌ها نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است و شهرداری و شورای شهر گرچه تلاش خود را می‌کنند، اما به تنهایی مثمر ثمر نیست.

حناچی با اشاره به افتتاح مرکز بازیافت MRF گفت: مرکز بازیافت MRF با هدف تفکیک زباله از مبدأ و بازیافت در محل به بهره برداری رسید.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح باغی برای آشنایی کودکان با حشرات گفت: شرکت‌های دانش بنیان زیرساخت‌های این پارک را فراهم کردند.

وی با اشاره به دستگاه خود دریافت بطری و شیشه در فروشگاه شهروند گفت: با استفاده از سیاست‌های تشویقی از دستگاهی برای جمع‌آوری، تبدیل و بازیافت زباله‌های ارزشمند مانند بطری و شیشه بکارگیری می‌شود که یکی از اقدامات مناسب در این زمینه است.

حناچی بیان کرد:دیدگاه ما در  حوزه پسماند رسیدن به دیدگاهی جهانی است، زیرا چرخه بازیافت، چرخه‌ای دارای اهمیت است.

شهردار تهران با اشاره به انتخابات شورایاری‌ها گفت: ۳۵۰ محله شاهد برگزاری انتخابات الکترونیکی شورایاری‌ها خواهد بود و این اراده‌ای به منظور مدیریت محلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
چي بگم والا
آخرین اخبار