رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان از پیش بینی خرید ۲۰ هزار تن گندم در تعاون روستایی در استان خبر داد.

پیش بینی خرید ۲۰ هزار تن گندم در تعاون روستایی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعودعلی سعیدی، رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه خرید گندم از ۱۸ تیر آغاز شده و تا پایان آبان ادامه دارد، گفت: تعاون روستایی با ایجاد ۴ مرکز خرید در امزاجرد، قهاوند، کوزره و عبدالرحیم کار جمع‌آوری گندم مازاد بر نیاز زارعین را دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیران عامل از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر هر روز کار خرید را انجام می‌دهند افزود: تاکنون در ۴ مرکز بالغ بر ۳ هزار تن خرید انجام شده و پیش‌بینی می‌شود خرید تعاون روستایی حداقل به ۲۰ هزار تن برسد.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هر سال باعث کاهش خرید و خروج گندم از شهرستان و گسیل آن به استان مرکزی می‌شود، موضوع حمل است که با قول مساعد مسوولان غله مقرر شد این مهم امسال حل شود.

سعیدی افزود: از آنجا که تعاون روستایی محمولات خرد را تحویل می‌گیرد، از زارعین تقاضا داریم با حوصله و بدون عجله محصول خود را تحویل مراکز تعاون روستایی دهند تا حاصل دسترنج آن‌ها توسط دلال و واسطه به یغما نرود.

وی در خصوص پرداخت پول کشاورزان گفت: تقریبا بخشی از گندم تحویلی در چک لیست به بانک کشاورزی ارسال شده و امیدواریم طی چند روز آینده بهای گندم تحویلی زارعین به حساب آن‌ها واریز شود.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان عنوان کرد: کشاورزانی که نام آن‌ها در سامانه خرید وجود ندارد با مراجعه به مراکز خدمات نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام کنند تا در امر تحویل محصول دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۴ مرکز خرید گندم در همدان

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.