رییس کمیته امداد شهرستان نهبندان از اعزام ۲۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان در قالب اردو‌های شوق زیارت خبر داد.

خطیب زاده رییس کمیته امداد شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: امسال تعداد ۲۴۰ نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان به اردو‌های ۵ روزه شوق زیارت اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه امسال این افراد به مشهد مقدس و احتمالا به قم سفر خواهند کرد افزود: هدف از برگزاری این اردو‌ها زیارت، آموزش احکام وآداب زیارت، تقویت روحیه نشاط و معنویت در مددجویان است.

خطیب زاده با اشاره به اینکه در این طرح دانش آموزان و دانشجویان به این اردو‌ها اعزام نمی‌شوند گفت: در طرح شوق زیارت بیشتر مددجویان سرپرست خانوار، مادران و سالمندان اعزام می‌شوند.

رییس کمیته امداد شهرستان نهبندان در خصوص شرایط افراد اعزامی در طرح شوق زیارت افزود: مددجوی تحت حمایت بودن، شرکت نکردن در هیچ کدام از اردو‌های شوق زیارت و گذشتن حداقل سه سال از آخرین اعزام نامبردگان از جمله این موارداست.

خطیب زاده با اشاره به اینکه پارسال تعداد ۴۵۱ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند گفت: از این تعداد ۳۷۱ نفر زن و تعداد ۸۰ نفر مرد بوده اند.

رییس کمیته امداد شهرستان نهبندان در خصوص هزینه‌های اردو در پارسال افزود: حدود ۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد این شهرستان، ۲۲ میلیون تومان توسط خیرین بابت اسکان و غذا نیز توسط آستان قدس رضوی تامین شد.

او در پایان بیان کرد: پارسال افراد بین ۲۸ تا ۷۲ سال در این طرح شرکت کرده بودند.

انتهای پیام / ط ا

اعزام مددجویان نهبندانی به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.