رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی گفت: تیم فوتبال هدف گلکار در دومین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

جواد رستم زاده رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: دومین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی در دهه کرامت با حضور چهار تیم متشکل از پیشکسوتان فوتبال و جامعه رسانه آغاز شد.

او ادامه داد: تیم‌های پیام، ابومسلم، هدف گلکار و دهداری در قالب لیگ و در سه هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هدف گلکار اول و ابومسلم، دهداری و پیام به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی گفت: با توجه به هدف اصلی این دوره از مسابقات و انجام امور خیریه در پایان مراسم، گلریزانی با حضور شورای شهر و شهردار مشهد، پیشکسوتان فوتبال، جامعه رسانه و دیگر مسئولین شهری و ورزشی مشهد برگزار شد که موجب جمع آوری مبلغی بالغ بر ۴۵ میلیون تومان  شد.

رستم زاده با اشاره به اهداف امور خیریه در برنامه‌های انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی افزود: این مبلغ جمع آوری شده بعد از انجام بررسی‌ های لازم صرف آزادسازی دانش آموزان در بند هزینه خواهد شد.
 
انتهای پیام// ب. ه

قهرمانی، هدف گلکار در جام رسانه و مهربانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.