به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و بیست و نهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

3481...0913: من معلول هستم شما را به قرآن صدای من به مسئولین برسانید با برجی سیصد بیست تومان چکار کنم قرار بود حقوق ها را زیاد کنند خبری نشد الان سه ماه انتظار می کشیم خبری نیست شما را به خدا قسم کمکمان کنید. 

 

4821...0913: با سلام خسته نباشید لطف کنید گزارشی از قیمت موتورسیکلت بگیرید که چرا قیمتش اینقدر بالا رفته و هر که هر جور دوست داره قیمت می دهد.

 

5254...0903: سلام من از دوستان بلوچستان روستای چاهکیچی از بخش دلگان هستم این روستا محروم است مردم از نبودن امکانات رنج می برن مخصوصا نبود مسکن کسانی که هم برای وام مسکن ثبت نام کردن بنیاد مسکن با ایجاد قانونی جدید اینکه مردم خودشان اول خانه شان را بسازد و بعد آنها به مردم وام مسکن بدهند از داشتن سرپناهی محروم شده اند خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

2492...0910: سلام هنوز آب ما که بر اثر سیل 12 فروردین قطع شد وصل نکردند تو را به خدا پیگیری کنید 96 خانوار هستیم با 350 نفر جمعیت. خادم زاده از لرستان. شهرستان دلفان. بخش میربگ جنوبی. روستای فاضل آباد

 

5345...0912: باسلام اینجانب فرشاد پلنگی کشاوزر منطقه کنیه کوه از شهرستان مهديشر استان سمنان درمؤرخ 1/98 /12سيل همه سرمايه مرا با خود برد سيل٧ از باغ گردو اينجانب را رشيه كن كرد و با خود برد و٨ هكتار  اينجانب را از بين برد حال بعد از گذشت چندین ماه هیچ کمکی از هیچ ارگان و نهاری به بنده نشده است نه نیروی جوانی دارم و نه مالی. عاجزانه از شما کمک می خواهم.

 

4661...0913: سلام لطفا در مورد استخدامی معلمان حق التدریس که قرار بود اول مهر استخدام بشوند گزارش تهیه کنید.

 

1648...0915: سلام. هنوز حق التدریس های پارسال فرهنگیان پرداخت نشده است، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش قول پرداخت به روز حق التدریسها را برای سال بعد دادند!

 

0190...0916: باسلام و عرض خسته نباشید چرا هیچ کس به فکر حق و حقوق اعضای شورای حل اختلاف دادگستری نیست 15 ساله که دارن بدون حقوق به مردم خدمت صادقانه می کنند امیدوارم بطور جدی پیگیری کنید ممنون.

 

1757...0915: سلام بازدیدی از کشاورزی شهرستان دلگان داشته باشید دولت سوخت قطع کرده همه کشاورزیمان در حال خشک شدن است و مردم بیکار شدند.

 

8839...0915: سلام. لطفا به جای اینکه تیتر خبرهای کوتاه قسمت با خبرنگاران جوان را اعلام می کنید و می فرمایید از طریق سایت بازدید نمایید، همانها را پخش کنید تا ببینیم. ۹۹ درصد مخاطبین برنامه شما اصلا حال و حوصله ندارند بروند داخل سایت. یکیش خودم. خب همون لحظه پخش کنید تا لذت ببریم.


2619...0916: سلام در استان خوزستان شهرستان ایذه دکتر زنان و زایمان فقط یدونه هست و ما باید از یک هفته قبل نوبت بزنیم واقعا این انصافه.


9913...0936: با سلام لطفا رسیدگی کنید به این موسسه ها که وام ها را بانرخ  36درصد به مشتری ها می دهند به خدا انصاف نیست. از مسئولین خواهشمندم رسیدگی کنند. باتشکر.

 

5713...0918: سلام. چرا دولت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت را پرداخت نمی کند؟

 

1834...0918: باعرض سلام. لطفا اعلام کنید کسایی که از سهام عدالت ثبت نام نکردن چکار کنند کی ثبت نام می کنید. باتشکر

 

8856...0921: سلام و خسته نباشید خدمت عوامل صدا و سیما. چند وقتی است که برای خرید لاستیک دولتی به چندین فروشگاه رفتم ولی دست خالی برگشتم. اگر میشه پیگیری کنید کجا هست که بتونیم تهیه کنیم. ممنون میشم. رسولی هستم از کرج.

 

7602...0917: سلام لطفا با وزیر دادگستری مصاحبه کنید و بپرسید آیا طبق قولی که داده اند پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون 96 قوه قضاییه تا یک ماه دیگر جذب خواهند شد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۹ تير ۱۳۹۸
سلام. چرا اداره کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مالیات اضافه دریافتی بازنشستگان سال 96 را پرداخت نمی کند؟ مگر قانون نیست؟ چرا خود به قانو.ن نوشته خودتان پایبند نیستید؟
آخرین اخبار