،مدیرکل صداوسیما، جشنواره ابوذر را فرصت دیده شدن اصحاب رسانه و خبرنگاران در رویداد فرهنگی دوسویه‌ای دانست

جشنواره ابوذر فرصت دیده شدن اصحاب رسانه و خبرنگاران در رویداد فرهنگی دوسویه‌ استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیما در دیدار جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان جشنواره ابوذر را فرصت دیده شدن اصحاب رسانه و خبرنگاران در رویداد فرهنگی دوسویه‌ای دانست که امکان ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین فعالان رسانه و مخاطبان خود را در محیطی صمیمی و هنری فراهم می‌کند.

 لطیفی با مهم ارزیابی کردن قرابت عنوان این جشنواره با محتوا و رویکرد آن، صداقت، راستگویی، عدالت خواهی و دفاع از حریم امامت و ولایت را از مهمترین ویژگی‌های ارزشمند شخصیت حضرت ابوذر برشمرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید خصوصیات و ویژگی‌های حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند چرا که امروز ما برای فعالیت و نقش آفرینی در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی، باید ابوذر‌های زمانه خود باشیم.

رئیس رسانه استانی اظهار داشت: امروز اگر استکبار جهانی با ابزار رسانه‌ای قوی خود در دنیا در جنگ نامتقارن رسانه‌ای تلاش دارد تا دستاورد‌های فراوان انقلاب شکوهمند اسلامی را از میان بردارد، وظیفه ما بعنوان رسانه‌های انقلابی بسیار سنگین و خطیر است.

وی در ادامه آمادگی صداوسیمای را برای مشارکت فعال در برگزاری جشنواره ابوذر طبق سنوات گذشته، اعلام کرد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان هم با تقدیر از همکاری ویژه و شایسته رسانه استانی در سنوات برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره ابوذر با هدف تبیین نقش مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در آگاهی بخشی به قشر‌های مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه و همچنین تجلیل از رسانه‌های فعال برگزار می‌شود.

سرهنگ طهماسبی درخصوص نوع آثار تولیدی گفت: این جشنواره در حوزه‌های مختلف و با موضوعات متنوع در نیمه مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد که امید است تا با مشارکت اصحاب رسانه مثل هر سال پرشور برگزار شود.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان با مدیرکل صداوسیما

برچسب ها: سپاه ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.