معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: برنامه‌هایی متعددی از قبیل استقرار نظام ایمنی سلامت را در سرا‌های دانشجویی مد نظر داریم.

بیشترین مشکل سیگار کشیدن در سرا‌های دانشجویی/ به زودی استخر دانشگاه راه‌اندازی می‌شودعبدالمجید خوش‌رو معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرای طرح دانشگاه بدون دخانیات اظهار کرد: متاسفانه این روز‌ها جوانان گرایش جوانان به سمت استعمال دخانیات افزایش یافته است و این مشکل در جمعیت دانشجویی هم رواج بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه خواجه نصیر کارگاه‌هایی را برای آشنایی و توجیه دانشجویان در نظر گرفته است تا بتواند در این کارگاه‌ها به دانشجویان آگاهی بخشی‌های لازم را داشته باشد البته از نظر قانونی هم در دانشگاه به دانشجویان اطلاع داده می‌شود که نباید در دانشگاه سیگار بکشند، اما برخی از آنها از این قانون فرار می‌کنند.

سراهای دانشجویی بیشترین درگیری را با سیگار دارد

خوش‌ر‌و افزود: بیشترین مشکل سیگار کشیدن در سرا‌های دانشجویی است که دانشجویان غیر سیگاری از سیگار کشیدن دانشجویان دیگر شاکی هستند بنابراین در این مورد صندوق رفاه دانشجویان و مسئولان سرا‌های دانشجویی به شکایت آنها رسیدگی می‌کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر درباره طرح‌های جدید دانشجویی در این دانشگاه خواجه نصیر گفت: برخی برنامه‌ها را در دانشگاه خواجه نصیر شروع کرده‌ایم که یکی از آن‌ها راه‌اندازی استخر دانشگاه است که خوشبختانه در حال تکمیل است و امیدوارم تا پایان تابستان به بهره‌برداری برسد.

وی تشریح کرد: کار دیگر دانشگاه در سال جدید استقرار نظام ایمنی و سلامت در سرا‌های دانشجویی است که کاری بسیار مهم است و باید به جدیت پیگیری شود، بحث دیگر بیمه سلامت دانشجویان بوده که به شدت آن را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.