دوومیدانی کاران بوشهری که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جهانی دو ومیدانی کم بینایان و نابینایان شرکت کرده‌اند، موفق شدند چهار نشان دیگر کسب کنند.

رئیس هیات دوومیدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: عصر دیروز (شنبه) در دومین روز از رقابت‌های جهانی لهستان، ملی پوشان بوشهری صاحب سه نشان شدند.

محمدرضا ابراهیم زاده افزود: سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه باثبت رکورد ۵۶/۸۳ متر نشان برنز گرفت و در دو ۲۰۰متر سید حبیب حسینی با زمان ۲۳/۹۴ ثانیه به نشان نقره و ناصر حسن پور با زمان ۲۴/۵۶ ثانیه به نشان برنز رسیدند.

وی ادامه داد: صبح امروز (یکشنبه) در روز سوم از این مسابقات، علی شمشیری در پرتاب دیسک با کسب رکورد ۴۳/۲۲ متر نشان طلا را کسب کرد.

رئیس هیات دوومیدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر بیان کرد: پیش از این هم دوومیدانی کاران بوشهری دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز  را برای کشورمان به ارمغان آورده بودند.

ابراهیم زاده یادآور شد: عصر امروز مسابقات جهانی دو ومیدانی نابینایان وکم بینایان به پایان می‌رسد و ورزشکاران بوشهری در آخرین رقابت خود در دو ۴۰۰ متر شرکت می‌کنند.

مسابقات جهانی دو ومیدانی نابینایان وکم بینایان جمعه بیست و هشتم تیر در بیدگوشج لهستان آغاز شد و ۶ ملی پوش بوشهری به نمایندگی از کشورمان در این رقابت حضور یافتند.

انتهای پیام/ک

درخشش ملی پوشان بوشهری در مسابقات جهانی دو ومیدانی کم بینایان و نابینایان لهستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.