مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در سه ماه ابتدای امسال از ۳ هزار مراجعان طلاق به مراجع قضایی، ۲۰ درصد سازش و انصراف از جدایی با مراجعه به دفاتر ثبت طلاق بهزیستی اصفهان صورت گرفته است.

فرشاد، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: پارسال ۱۰ هزار نفر به دفتر ثبت طلاق بهزیستی استان اصفهان مراجعه کردند و در سه ماه ابتدای امسال تعداد مراجعان برای طلاق سه هزار مورد بوده است که تاکنون ۲۰ درصد از این افراد به سازش رسیده‌اند.

او ادامه داد: با توافقی که با دادگستری اصفهان داشتیم تمام مراجعان طلاق قبل از مراجعه به مراجع قضایی به دفاتر ثبت طلاق بهزیستی اصفهان مراجعه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: از دیگر اقدامات بهزیستی در سه ماه ابتدای امسال ارائه ۹۴۷ خدمت در پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی است که در این بازه زمانی برای ۲۵ بیمار دارای اختلال جنسیتی در دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی پرونده تشکیل شده است.


فرشاد با بیان اینکه در شهر اصفهان ۳۲۴ مرکز در حوزه اجتماعی تحت نظر بهزیستی فعالیت دارد، اضافه کرد: از این تعداد ۲۹۸ مرکز مهد کودک است که ۲۰ هزار کودک در این مراکز خدمات دریافت می‌کنند، همچنین ۱۵ خانه کودک و نوجوان غیر دولتی در شهر اصفهان فعالیت دارند که در این خانه‌ها کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در محیطی شبیه خانواده نگهداری می‌شوند.


او تعداد کل دانش آموزان تحت پوش بهزیستی در شهرستان اصفهان را ۶۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد دانشجویان تحت پوشش این سازمان در اصفهان نیز ۱۴۵ نفر است.

انتهای پیام/ی
 


فعالیت ۳۲۴ مرکز در حوزه اجتماعی تحت نظر بهزیستی شهر اصفهان

برچسب ها: طلاق ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار