بخشدار سنگر با اشاره به اتمام لوله‌گذاری آب روستایی سراوان گفت: تصفیه‌خانه شیرابه سراوان باید ظرف چهار ماه آتی اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کامبیز یوسفی بخشدار سنگر گفت: از شهرداری بابت ۵۰ میلیون تومانی که برای تکمیل حسینیه سراوان اختصاص دادند، سپاسگزارم.

وی با اشاره به اتمام لوله‌گذاری روستایی سراوان گفت: پس از اتمام لوله‌گذاری آب روستایی در حال احداث منبع هستیم که دو یا سه ماه به طول می‌انجامد.

بخشدار سنگر با اذعان به اینکه مشکل زباله سراوان به بیش از سه دهه می‌رسد، افزود: یک مشکل ۳۵ ساله ظرف دو سال گذشته، با یک نیروی قابل‌توجهی که فشار زیادی بر مسؤولین امر وارد آورده در حال انجام است.

یوسفی با تأکید بر تعیین و تکلیف زمین تصفیه‌خانه سراوان تصریح کرد: ماه گذشته به همراه فرماندار و شهردار به محل پروژه رفتیم و مسؤول مربوطه قول تکمیل پروژه ظرف مدت یک ماه را دادند، اما با گذشت یک ماه، این پروژه پیشرفتی نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه باید تا پیش از هفته دولت اقدامات سراوان قابلیت رسانه‌ای شدن داشته باشد، افزود: تصفیه‌خانه شیرابه سراوان باید به‌زودی راه بیفتد، زمین چه تملک بشود چه نشود، کار باید آغاز شود.

بخشدار سنگر با تأکید بر اینکه تصفیه‌خانه شیرابه سراوان باید تا چهار ماه دیگر به اتمام برسد، گفت: مشکل سراوان برای یک یا دو سال نیست و مردم بیش از ۳۰ سال است که با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

یوسفی بر اختصاص اعتبار و تعیین و تکلیف زمین و اجرای بخشی از فونداسیون برای ارائه پاسخی اقناع‌کننده به مردم تأکید و تصریح کرد: دو سال پیش منابع طبیعی متعهد شده بود طبق ماده ۳، یک هکتار زمین برای بوستان روستایی سراوان اختصاص دهد، اما تاکنون گامی در این زمینه برداشته نشده و زمینی به دهیاری تحویل داده نشده است.

انتهای پیام/آ

مشکل تصفیه‌خانه شیرابه سراوان تا ۴ ماه دیگر حل شود

برچسب ها: زباله سوز ، زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.