فعالیت سه روزه گروه‌های جهادی خواهران بسیجی در بخش ممبی شهرستان بهمئی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با اشاره به ضرورت رفع محرومیت‌ها در مناطق کمتر برخوردار گفت: حدود هفتاد گروه جهادی در سطح شهرستان شامل شصت گروه جهادی پایگاه محور و ده گروه جهادی حوزوی و جغرافیایی محور وجود دارند که در طول سال در فعالیت‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی، مشغول فعالیت هستند.

 باقر پسنده افزود: گروه جهادی برادران در فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی برای رفع محرومیت‌ها در هر منطقه‌ای که نیاز باشد به فعالیت می‌پردازند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی خواهران بسیجی در آموزش آسیب‌های اجتماعی، صنایع دستی و فعالیت‌های فرهنگی، مشاغل خانگی در حال فعالیت و آموزش جامعه هدف هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: فعالیت گروه‌های جهادی از مسجد شروع و در مساجد پایان می‌پذیرد و در هر اردوی جهادی گروه‌های اعزامی به بخش‌ها و روستا‌ها به خانواده شهدای همان منطقه نیز سرکشی می‌ کنند..

گفتنی است خواهران بسیجی حوزه ممبی در قالب گروه‌های جهادی در بخش ممبی به فعالیت‌هایی اعم از برپایی کارگاه آموزشی کنترل آسیب‌های اجتماعی برای بانوان، دیدار با خانواده شهدا و پخت نان محلی برای مادران شهدا اقدام کردند.

انتهای پیام/غ

 حضور گروه های جهادی در مناطق محروم

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.