به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: دوره "مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری " با هدف آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص برای مدیریت تاسیسات گردشگری و به عنوان یکی از شرایط لازم برای دریافت کارت مدیریت تاسیسات گردشگری طراحی شده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از این پس صدور و تمدید کارت مدیران تاسیسات گردشگری منوط به ارائه گواهی نامه این دوره از مراکز ذیصلاح و مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.
خزائلی اظهار داشت: این دوره آموزشی متشکل از ۱۸۴ ساعت شامل ۱۲۸ ساعت آموزش نظری و ۵۶ ساعت آموزش عملی است که گواهی نامه آن از تاریخ صدور به مدت ۵ سال اعتبار دارد و فراگیران پس از پایان اعتبار باید در دوره بازآموزی مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری شرکت کنند.
وی یادآور شد: ایمنی، بهداشت و پیشگیری از حوادث، مهارتهای فنی و ارتباطی، آشنایی با طراحی داخلی و تجهیزات تاسیسات گردشگری، مدیریت کیفیت رضایت مشتریان، مدیریت و سرپرستی در تاسیسات گردشگری از جمله سرفصلهای این دوره آموزشی به شمار میرود.
انتهای پیام/ک