برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد برگزار می‌شود.

سید حسین پیغمبری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی آذر ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.

پیغمبری افزود: بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سه بخش قصه‌ی زندگی من شامل بیان روایاتی از شیرینی‌ها، تلخی‌ها و پند‌های زندگی به صورت فیلم نود ثانیه‌ای قصه گویی صحنه‌ای شامل قصه گویی کلاسیک (سنتی) و مدرن (نوآورانه) وهم چنین بخش بین المللی شامل قصه گویی نفرات برتر جشنواره‌های قصه گویی و قصه گویان حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه گویی صحنه‌ای و بین الملل تا هفده شهریور و علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌ی زندگی من تا دهم مهرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه زندگی من باید فیلم‌های قصه خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

پیغمبری در پایان با بیان اشاره به درخشش قصه گویان یزدی در دوره‌های قبل از همه علاقه‌مندان، قصه‌گویان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

انتهای پیام/ص

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد برگزار می‌شود

برچسب ها: جشنواره ، خبر فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.