رحمانی فضلی آخرین جزئیات فعالیت‌های مرتبط با بیت‌کوین را تشریح کرد.

آخرین خبر‌ها از فعالیت‌های بیت کوین از زبان وزیر کشوربه گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه سی امین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اظهار کرد: ما در این جلسات اولین کاری که انجام می‌دهیم، گزارش پیگیری‌های مصوبات قبل را می‌گیریم و‌ خوشبختانه همکاری دستگاه‌ها مناسب است.

رحمانی فضلی ادامه داد: بحث گمرکات به عنوان یکی از موضوعاتی است که همه نگرانی به آن دارند. مقرر شد جلسات با محوریت موضوع گمرک برگزار شود و کالا‌های اساسی با اولویت ترخیص شود.

وزیر کشور با اشاره به آخرین فعالیت‌های مرتبط با بیت‌کوین، یادآور شد: مقرر بود وزیر اقتصاد دستورالعملی را تهیه کند و متناسب با آن دستور‌العمل مجوز فعالیت داده شود و تا زمانی که آن دستورالعمل تایید نشده از نظر ما فعالیت بیت‌کوین غیرقانونی است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: گزارشی وزارت صمت ارائه دادند که برخی از کالا‌ها روند افزایش محدود داشته و مقرر شد در کالا‌ها ما شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم. مسئله کاغذ در دو جلسه مطرح شد و نامه‌ای از طریق ستاد توسط بنده به رئیس جمهور ارسال شد و مقرر شد از فردا بخشی از ۳ هزار تن کاغذ با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان برای رسانه‌ها توزیع شود.

وزیر کشور یادآور شد: در حال حاضر کاغذ با ارز نیمایی موجود است.  مسئله دیگر تقویت کارخانه‌های داخلی در حوزه کاغذ بود و‌ وزارت کشاورزی گزارشی داد که ۵۰۰ هزار تن چوب برای استفاده این کارخانه‌ها داریم. همه تلاش ما این است که تا اول مهرماه لوازم تحریر و کاغذ را برای دانش آموزان تأمین کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار