مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت : در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان وارائه خدمات مطلوبتر سامانه تلفن گویای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته راه اندازی گردید.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سلیمانی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است.

وی گفت : در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸، با سامانه نظارتی شبانه روزی ۱۳۳ انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه میباشد .

 

 

انتهای پیام/د

جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.