رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان رضوی گفت:مراکز خدماتی و رفاهی به زائران و مسافران خراسان رضوی خدمات رسانی می‌کنند.

فعالیت ۱۱۸ مرکز خدمات بین راهی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حامد افتخارزاده رئیس دفتر امور بازرگانی و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی در این استان شامل ۳۹ مجتمع خدماتی رفاهی و ۷۹ مرکز منفرد خدمات رفاهی جاده‌ای همچون مسجد، پمپ بنزین، رستوران و سرویس‌های بهداشتی بین راهی هستند.

او تصریح کرد: با هدف ارتقاء کیفیت خدمات، این مراکز بطور مستمر تحت نظارت و بازرسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی قرار دارند، در همین چارچوب در تعطیلات نوروزی و تابستانی امسال ۵۵۰ مورد بازدید جامع تخصصی تاکنون از این اماکن صورت گرفته و این اقدام همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان رضوی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی بین راهی مطابق با وظایف قانونی خود در نظارت بر اماکن، اقدام اصلاحی لازم را انجام می‌دهد و برخورد با تخلفات در مراکز خدمات رفاهی جاده‌ای با همکاری دیگر نهاد‌ها مانند اداره کل میراث فرهنگی، ستاد اقامه نماز، دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداری‌های استان صورت می‌گیرد.

افتخارزاده افزود:‌ امسال با بهره برداری از سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جدید در جاده‌های خراسان رضوی شمار این مراکز در استان به ۳۹ واحد رسید.
 
او تصریح کرد: خراسان رضوی سالانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است که بخش عمده آن‌ها از طریق جاده به این استان سفر می‌کنند.

رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

با متخلفین مراکز رفاهی برخورد خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.