نماینده تام الاختیاررئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش مهارت آموزی امید به زندگانی را از اصلی‌ترین شاخص‌های بحث مهارت‌آموزی در کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برشمرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسدی نماینده تام الاختیاررئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش مهارت آموزی در نشست مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان گفت: هدف از برگزاری این جلسه تبیین مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح است و سعی داریم در این جلسات از نظرات و پیشنهادات عزیزان برای اثر بخشی بیشتربه فعالیت‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه بهره بگیریم.

وی افزود: در سال جاری در حوزه مهارت‌آموزی طبق تفاهم نامه‌های بعمل آمده یکصد و بیست هزار سرباز با بخش فنی و حرفه‌ای - ۴۰ هزار سرباز با بخش ورزش و جوانان - ۳۰ هزار سرباز در بخش وزارت جهاد کشاورزی و ۳۰ هزار سرباز نیز در بخش فناوری اطلاعات تحت آموزش‌های مهارت آموزی قرار می‌گیرند.

اسدی با بیان اینکه باید سعی کنیم آموزشی به سربازان بدهیم که در نهایت منجر به اشتغال آن‌ها در آینده شود افزود: در کشور در بحث آموزش دانشگاه‌های بسیاری داریم، اما در بحث اشتغال متاسفانه کاری نکردیم، ولی باید بتوانیم این کمبود را در زمان سربازی به حداقل برسانیم.

 

انتهای پیام/ش

۳۰ هزار سرباز در بخش فناوری اطلاعات تحت آموزش‌های مهارت آموزی قرار می‌گیرند

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.