فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش کشور: تیپ ارتش خراسان شمالی از استان خارج نمی‌شود بلکه ماهیت آن تغییر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امیر رضا آذریان جانشین نیروی زمینی ارتش کشور در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان استان گفت: تغییر استراتژی ارتش در برهه‌های مختلف متناسب با تهدیدات و هم‌چنین منویات مقام معظم رهبری است.

امیر آذریان افزود: سیستم‌های بالگردی پرواز درشب با برد بالا، توپ خانه دقیق زن، نیرو‌های واکنش سریع٬ بخش از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با تدابیر مقام معظم رهبری و دانش بومی کشور رشد و ارتقاء داشته است.

وی با بیان اینکه ارتش اگر در امنیت نقش تکلیفی دارد در خدمت‌رسانی هم حضور موثر داشته٬ خاطرنشان کرد: ارتش فدای مردم است و، چون مردم در تمام شرایط به کمک نیرو‌های مسلح آمده‌اند این تکلیف بر دوش ارتش است که در سختی‌ها یار و یاور مردم باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شرق کشور درباره جابه‌جایی تیپ شهید ۱۳۰ دلجویان خراسان شمالی گفت: با توجه به راهبرد ارتش، نیروی زمینی و تدابیر ستاد کل٬ تغییرات تنها در سیستم ماهیتی تیپ شکل گرفته و تنها جابه‌جایی برخی نیرو‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اخباری مبنی بر انتقال و انحلال تیپ ۱۳۰ ارتش در خراسان شمالی افزود: این خبر غلط است و تیپ شهید دلجویان باشدت و قوت در حال خدمت و فعالیت است.

سرهنگ دلاور به عنوان سرپرست تیپ و سرپرست ارشد نظامی تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان در خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان با قوت به فعالیت خود در خراسان شمالی ادامه می‌دهد‌

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.