محمد سرگزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری استان همدان در گفتگو به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان مهمترین وظیفه سازمانهای دولتی را خدمترسانی به مردم و ارائه طرحهایی از قبیل میز خدمت عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی وظایف این اداره کل در زمینههای مختلف و کثرت مراجعه کنندگان به این اداره راه اندازی و استقرار میز خدمت و یا استفاده از سامانههای الکترونیکی برای پاسخگویی به مردم با توجه به مصوبات و بخش نامههای مربوط از اموری است که باید اجرایی شود.
وی افزود: تاکنون در این زمینه اقداماتی انجام شده که راه اندازی میز خدمت دراداره و همچنین اماکن مختلفی که مردم حضور دارند از جمله این موارد است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری استان همدان کاهش فساد اداری و تسریع در امور ارباب رجوع از دلایل مهم راه اندازی میز خدمت در دستگاههای دولتی بیان کرد و ابراز داشت: روستای قهورد سفلی از توابع شهرستان کبودراهنگ، پایانههای مسافربری استان، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و همچنین در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی میز خدمت اجرایی شده است.
انتهای پیام/ د