علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت نبود سرویس بهداشتی در مترو اظهار کرد: طراحی ایستگاههای مترو ابتدا بر اساس طراحیهای بود که مشاور فرانسوی ذیربط ارائه کرده بود.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: یک تغییراتی با توجه به شرایطی که وجود داشت، بعد از انقلاب به خصوص از سال ۶۵ که فعالیت جدی مترو دوباره آغاز شد، مورد استفاده قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: ورود ۴ رام قطار به خطوط متروی تهران
وی بیان کرد: این موضوع در طراحی خطوط جدید به این شکل پیش بینی شده که سرویس بهداشتی بیرون ایستگاه، ولی ترجیحا در فاصله نزدیک مانند: پارک و .. باشد تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.
امام افزود: یکی از مواردی که برای خطوط جدید حتما مدنظر قرار میدهیم تا حدالامکان تامین شود، موضوع وجود سرویس بهداشتی در ایستگاهها خواهد بود، البته باید بررسیهای لازم را انجام دهیم.
انتهای پیام/