فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مناطق مرزی جکیگور و سراوان خبر داد.

سوداگران مرگ ناکام ماندند/کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستانسردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از قصد دو باند بزرگ قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود در دو منطقه مرزی جکیگور و سراوان مطلع شدند و با انجام برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به پوشش کامل منطقه پرداختند.

سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مأموران مرزبانی پس از شناسایی محل اختفا و عبور قاچاقچیان، توانستند در دو عملیات جداگانه، سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را ناکام بگذارند.

وی افزود: در این دو عملیات مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر قاچاقچی، مقدار یک تن و ۵۷۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

سردار ملاشاهی در پایان ضمن تشکر از زحمات و مجاهدت‌های شبانه روزی مرزداران استان، خصوصا" فرمانده و کارکنان هنگ‌های مرزی جکیگور و سراوان که از ورود این محموله سنگین مواد مخدر به کشور جلوگیری کردند و با تاکید بر برخورد قاطع مرزبانی با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: از مردم عزیز و مرزنشینان غیور استان درخواست داریم هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت سوداگران مرگ دارند به مرزبانی یا سایر نهاد‌های امنیتی اطلاع دهند تا در برقراری و توسعه امنیت پایدار در استان پهناور سیستان و بلوچستان سهیم باشند.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار