معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۸۱۱ دانشجوی کرمانشاهی تحت حمایت کمیته امداد هستند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۸۱۱ دانشجوی کرمانشاهی تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت : در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بیش از یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به این دانشجویان اختصاص یافته است.

وی گفت : هم اکنون ۸۳۴ دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و روزانه و ۹۷۷ دانشجوی دانشگاه غیر دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی از حمایت‌های تحصیلی این نهاد بهره مند می‌شوند.

رحمتی پور عنوان کرد: ۵۴ نفر از این دانشجویان در مقطع دکتری، ۱۶۸ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، هزار و ۲۶۰ نفر در مقطع کارشناسی و باقی مددجویان در مقطع کاردانی و در حوزه‌های علوم دینی تحصیل می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه این نهاد به منظور کمک به تحصیل دانشجویان در هر ترم تحصیلی به آنان کمک هزینه پرداخت می‌کند، ادامه داد: در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بیش از یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به این مددجویان اختصاص یافته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: بخشی از کمک هزینه‌های تحصیلی پرداخت شده به دانشجویان نیازمند از محل کمک‌های مردمی و صدقات تامین می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به این دانشجویان اختصاص یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.