تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا، به منظور رشد اقتصادی و استفاده از ظرفیت تولید داخل امضا شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به استان البرز تفاهمنامه همکاری به منظور رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی به واردات و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید داخل در سال رونق تولید امضا کردند.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، از ظرفیت‌های گروه مپنا در جهت رونق تولید و رشد اقتصادی و رفع نیاز‌های کشور در اجرای طرح ها، پروژه‌ها و تأمین قطعات و تجهیزات استفاده می‌شود.

همچنین ایفای نقش موثر شرکت گروه مپنا در راه اندازی و اجرای پروژه‌های کلان در بخش‌های صنعت و معدن، برق و پروژه‌های نیروگاهی، آب و پساب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و برقی سازی خودرو‌ها و خطوط ریلی، ایستگاه‌های شارژ سریع و معمولی خودرو‌ها و ذخیره سازی انرژی در سطوح شبکه و خانگی از دیگر بند‌های تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا است.


 بیشتر بخوانید: بخش غیردولتی بازوی توانمند اقتصاد کشور


در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه، از توانمندی‌های شرکت گروه مپنا به ویژه فناوری‌های متمایز این گروه در تأمین حلقه‌های مفقوده زنجیره تولید و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشور بیش از پیش استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار