محمدی درباره برگزاری ورکشاپ چندروزه وزارت ارتباطات و قدم برداشتن در جهت اجرای اهداف سند ۲۰۳۰ توسط این وزاتخانه هشدار داد.


برگزاری ورکشاپ وزارت ارتباطات در جهت اهداف سند ۲۰۳۰/ وزیر ارتباطات نسبت خود با سند۲۰۳۰ را اعلام کندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش برگزاری همایشی درباره دختران در روز جهانی دختران در ICT توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران حواشی زیاد را به وجود آورد. این همایش در راستای اهداف توسعه پایا (سند ۲۰۳۰) برگزار شد؛ چراکه این همایش در ذیل رویداد بزرگی که با همین عنوان توسط اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) در چهارچوب سند توسعه پایا (سند ۲۰۳۰) در حال پیگیری است اجرا شده است.  

حالا بعد از گذشت چند ماه از این همایش جنجالی، مهدی محمدی تحلیلگر سیاسی مطرح کشور با انتشار پستی در صفحه توییترش درباره برگزاری ورکشاپ چندروزه وزارت ارتباطات و قدم برداشتن در جهت اجرای اهداف سند ۲۰۳۰ توسط این وزاتخانه هشدار داد.

محمدی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ماجرای تلخی است. پس از سخنرانی آقای #جهرمی در پنل ۲۰۳۰ و برگزاری نشست دختران در ICT، شاهد برگزاری ورکشاپ پنج‌روزه وزارت ارتباطات در جهت نیل به اهداف سند توسعه پایدار هستیم. وزیر ارتباطات صریح و شفاف نسبت برنامه خود را با #سند۲۰۳۰ اعلام کند.»

برگزاری ورکشاپ وزارت ارتباطات در جهت اهداف سند ۲۰۳۰/ وزیر ارتباطات صریح و شفاف برنامه خود را اعلام کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۰۹:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
شما انتظاری غیر از این دارید آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
آخه ورکشاپ چیه . چرا نمی گویند کارگاه.
Germany
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
فقط ميتونم بگم متاسفم
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم
آخرین اخبار