نعمت الله قنبری نیکدل گفت : فراخوان نخستین جشنواره شعر آیینی استان سمنان و مهلت ارسال آثار به این جشنواره چهاردهم شهریور ۹۸ اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  نعمت الله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: این جشنواره در گرمسار و در دو بخش کلی و ویژه با موضوع‌های توحید، قرآن، سیره ائمه اطهار و معصومین (ع)، مناقب و مراثی حضرات معصومین (ع)، نماز و نیایش، فرهنگ ایثار و شهادت شامل مقاومت و پایداری، رهایی و بیداری، شهدای صدر اسلام، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش ویژه نیز موضوع‌هایی شامل انتظار و مهدویت و موضوع‌های مرتبط همچنین انتظار فرج و تاثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ولایت و محبت امام زمان (عج)، نشانه‌های منتظران حقیقی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار، راز و نیاز با امام زمان (عج) اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در عصر انتظار در اولین جشنواره شعر آیینی استان سمنان پیش بینی شده است.

قنبری نیکدل، زمان برگزاری این جشنواره را هشتم مهر امسال بیان کرد گفت: هر شاعر می‌تواند سه اثر به این جشنواره ارائه دهد.

این جشنواره در مجموع ۶ نفر برتر در بخش‌های کلی، ویژه و شایسته تقدیر دارد که افراد اول تا سوم بخش‌های ویژه و کلی به ترتیب هشت، ۶ و چهار میلیون ریال و سه نفر برتر شایسته تقدیر نیز هر نفر سه میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

زمان برگزاری  جشنواره  هشتم مهر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار