معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:تجاوزگران به حریم ایران با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان منتخب قرارگاه شمال غرب جشنواره مالک اشتر گفت: ارتش با تکیه بر بصیرت ولایت پذیری، استقامت، شجاعت و اراده سربازان جان برکف در بهترین شرایط نظامی است و آماده است تا در کنار سایر نیرو‌های مسلح جان فدای ایران کند.

امیر سلمانی با اشاره به هدف قراردادن پهباد جاسوسی آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی در آب‌های خلیج فارس تصریح کرد؛ ما نشان دادیم با هر گونه تحرکی که منافع و امنیت ایران را تهدید کند پاسخی دندان شکن خواهیم داد.

او افزود دشمنان ایران اگر یک درصد هم احتمال موفقیت در جنگ با ما را پیش بینی میکردند تا حالا دست به حماقتی میزدند تا فکری به حال آبروی از دست رفته خود بکنند، اما جز شعار قدرت عکس العمل دیگری ندارند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با حساس خواندن شرایط امروز ایران خطاب به فرماندهان گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تلاش و مقاومت نیرو‌های مسلح ما بود که امروز با بهره گیری ازتجارب ان ۸ سال باید با قدرت و آمادگی بیشتر درصحنه باشیم تا همانند همیشه نقشه استکبار جهانی نقش بر آب نمائیم.

او  یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را پایش مداوم فرماندهان و سربازان ارتش در بخش‌های مختلف رزمی، مهندسی، علمی و تحقیقانی و عقیدتی عنوان و اضافه کرد؛ با تکیه بر دستاورد‌های این جشنواره امروز ارتش جمهوری اسلامی در بهترین شرایط نظامی و عقیدتی می‌باشد.
در پایان این مراسم از ۳۱ فرمانده برتر که موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره مالک اشتر شده بودند تجلیل شد.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره مالک اشتر در ارومیه 

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.