تاج بخش گفت: با استفاده از اعتبارات استانی دو ایستگاه هواشناسی در استان سمنان تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، تاج بخش مسلمان  رئیس سازمان هواشناسی سحر تاج‌بخش مسلمان بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای راهبری به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه وضعیت ایستگاهی‌های هواشناسی این استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، گفت: خوشبختانه شرایط ایستگاه‌های هواشناسی سمنان مطلوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ضمن بیان اینکه ساخت دو ایستگاه هواشناسی در دستور کار قرار دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از اعتبارات استانی بتوانیم این دو ایستگاه را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه مشکل تأمین نیروی انسانی یکی از مشکلات موجود در ایستگاه‌های هواشناسی استان سمنان است، ابراز داشت: علاوه بر کمبود نیروی انسانی مشکلاتی نظیر تجهیزات، فضای فیزیکی و اعتبارات نیز وجود دارد که به تفکیک ادارات یادداشت‌برداری و به استحضار وزیر خواهد رسید.

تاج بخش مسلمان در ادامه تصریح کرد: ایستگاه هواشناسی فرودگاه سمنان هم‌اکنون در مرحله فونداسیون است که با تکمیل و راه‌اندازی آن می‌توانیم اطلاعات هواشناسی را به هواپیما‌ها و پرواز‌هایی که در اینجا صورت می‌گیرد اعلام کنیم.

وی بیان کرد: طبق دستور معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری شورا‌های راهبری در استان‌ها مقرر شد در سمنان حضور پیدا کنیم که امروز نیز جلسه‌ای برگزار و مشکلات و مسائل این استان مطرح شد که برای وزیر ارسال می‌شود.

انتهای پیام / م

ایستگاه هواشناسی فرودگاه سمنان هم‌اکنون در مرحله فونداسیون است

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.