معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت:اخبار پلیس در اربعین حسینی باید علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های صحت، دقت و سرعت به عنوان مرجع برای سایر رسانه‌ها باشد.

لزوم مرجع بودن اخبار پلیس در اربعین حسینیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کریم نصرالهی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان این که اخبار پلیس در اربعین حسینی باید علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های صحت، دقت و سرعت به عنوان مرجع برای سایر رسانه‌ها باشد، گفت: اطلاع رسانی صحیح در این کنگره عظیم یک ضرورت انکار ناپذیر است.

نصرالهی در حاشیه بازدید از معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام افزود: امروزه فضای مجازی و استفاده از نرم افزار‌های تلفن همراه جزء لاینفک زندگی مردم شده است و این موضوع می‌طلبد که پلیس نیز با استفاده از این ابزار، خود را به روز رسانی و یک نرم افزار جامع تهیه کرده و برای اطلاع رسانی به مردم، به ویژه زائران در ماموریت بزرگ و ملی اربعین حسینی گام بردارد.

وی تصریح کرد: در این نرم افزار مورد نظر، بایستی نیاز‌های امنیتی و اجتماعی، نقشه مسیر حرکت زائران و ... در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: پلیس استان با علم به استقبال باشکوه امسال مردم سراسر جهان از این کنگره عظیم، تمامی تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده و تقسیم وظایف کرده است.

وی  در این باره یاداور شد: پلیس در سال جاری نیز بتواند مانند سال‌های گذشته در کنار سایر نهاد‌های خدمات رسان خادمان خوبی برای زائران اباعبدالله الحسن (ع) باشند.

سرهنگ نصرالهی در بخش دیگری از سخنان خود به اجتماعی محور بودن پلیس اشاره کرد و گفت: تقویت حس مشارکت پذیری مردم یکی از اولویت‌های پلیس است.

وی افزود: امنیت، ستون اصلی یک جامعه و پیش شرط توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه هاست و دو مولفه اعتماد مردم و مشارکت آنان در موفقیت‌های نیروی انتظامی بسیار موثر است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در سال‌های نه چندان دور با راه اندازی معاونت اجتماعی در مرکز و استان‌های کشور، به خوبی توانسته است از ظرفیت عظیم مشارکت پذیری مردم استفاده کند و امروز به عینه این همدلی و مشارکت بین پلیس و مردم قابل لمس است.

انتهای پیام/با

مرجع بودن اخبار پلیس در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.