سردار سلامی گفت:پهپاد ما سه ساعت و چهل دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام می‌داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرلشکر حسین سلامی فرمانده  کل سپاه پاسداران در جلسه با مسئولان ستادی سپاه لرستان گفت:پهپاد ما سه ساعت و چهل دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام می‌داده است.

او ادامه داد: این پهپاد از مجموع شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تصاویری را ارسال کرده است، همچنان‌که بخشی از این تصاویر را برای مردم ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.

سلامی با اشاره به اینکه اگر دشمنان ما ادعایی از سرنگونی پهپادهای ایرانی دارند مستنداتی را ارائه دهند،افزود: امروز در جهان هیچ کس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد، فیلم اصابت و قطعات پهپاد ایرانی را نشان دهند و ادعای خود را اثبات کنند چرا که تنها با حرف هیچ کس اداعای آن‌ها را نمی‌پذیرد.


بیشتر بخوانید:


او ادامه داد: قاطعانه می‌گویم که این یک دروغ بزرگ است و آن را نیز اثبات کردیم، ما هر عملی را که انجام دادیم آن را اثبات کردیم، دشمنان نیز ادعای خود را ثابت کنند.

انتهای پیام/پ

 

سفر سردار سلامی به لرستان

 

برچسب ها: سپاه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sia
۱۴:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
باعرض سلام وخسته نباشيددوستان عزيزم ازهمتون خواهش ميکنم فريب دشمن رانخوريدايران ابرقدرت دنياشده ايران پهپادامريکازده گران قيمت ترين پرنده دنيا،غرب دررسانه کاري داره ميکنه که شکارپهپادامريکايي اصلابه چشم نيادبافريب افکارعمومي وتخريب روحيه مردم ايران ميخواهندکه به اهدافشون برسن امانميتونن چون مامردم فهميده اي داريم ارتش وسپاه قدرتمندي واريم ورهبرباهوش ومتفکرونابغه اي داريم مطمعن باشيدپيروزهستيم انشاالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
نباید زیاد به حرف های شخصی مثل ترامپ توجه کرد. بگذاریید بگویند پهپاد ایرانی را زدند. بیش تر از این صحبت کردن در مورد این مسئله اطلاعات دادن به دشمن در مورد وضعیت نظامی و تسلیحات دفاعی و نظامی کشور است. نباید گول نقشه کثیف این شیاطین را خورد.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
در این چند هفته گذشته سپاهیان مقتدر اسلامی با دو عملیات جانانه چنان پوزه ابر قدرت فعلی و ابر قدرت قبلی را بخاک مالید که حتی روسیه و چین را به تحسین از ان پرداختند .
شجاعت صراحت و سرعت همراه با حلم و برباری ( در عدم سرنگونی هواپیمای نظامی با ۳۳ تظامی ) باعث تحسین بسیاری از نخبگان سیاسی عالم شد .
اما کج فهمی و عدم شعور رهبران امریکا و انگلیس باعث شده که نخبگان سیاسی عالم چه از دوستانشان یا منتقدین صحبتها انها را به تمسخر بگیرند و حتی با اینکه ترامپ با ادعای پوچ خود مورد تمسخر قرار گرفته بود باز این ژنرال امریکایی ادعای بزگتر ار ترامپ را دارد این در حالی که اصلا نتوانسته اند دروغ خود را با نشان دادن چند قطعه کذایی و بحساب از پهباد ایرانی را باور پذیر کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد رهبری و سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
پهپاد دختر بچه را زده اند . ههههههه
Iran (Islamic Republic of)
آیلین
۰۱:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
تو این اوضاع قمر در عقرب ،فقط شنیدن این اخبار دلم رو خوش و آروم می کنه. از تحقیر شدن متنفرم. زنده باد سپاه مقتدر کشورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
ملت ایران از سپاه تشکر ميکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسن از شیراز
۰۰:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
همینکه این خبر از طریق رییس جمهور یک کشور به قول خودشان ابر قدرت گفته شده دلیل بر دروغ بودن این ادعاست، چرا وزیر دفاعشان یا فرمانده نیروهای تروریست امریکایی در منطقه نگفتند؟ اینقدر ترامپ بد بخت شده و قاطی کرده که خودش شده سخن گوی دولتشون
Iran (Islamic Republic of)
ولایت
۰۰:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
درود بر سپاه ... اگر ایران را تهدید کنید سپاه جواب شما را میدهد واگر سپاه را تهدید کنید مردم ایران جواب شما را خواهند داد....لبیک یا خامنه ای......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
درودبرسپاه پاسداران وسردارسلامی عزیز خداپشت وپناهتان باشد انشاالله آزادی قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
درود بر شرفت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
فرزندان برومند این آب و خاک یک پهپاد قاره پیما زدند و این نشان‌دهنده این است که ایران اسلامی بر سر مرزهایش با کسی شوخی ندارد.
آفرین به پدافند قدرتمند ایران.
با آرزوی داشتن برترین و پیشرفته ترین و قدرتمند ترین و تیزبین ترین پدافند در جهان بنام ارتش و سپاه جمهوری اسلامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا وایادی اش.درود برسپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام بر سپاه غیور و همیشه در صحنه خدا حفظتان کنه دشمنانتان نابود و سرافکنده باشن همیشه اونا با دروغ میخوان شکست خودشانه رو سرپوش بزارن.ان الباطل کان ذهوقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
زنده با سپاه پاسداران و فرمانده عزیزش سردار سلامی امید مردم اول به خداست و بعد به شما سپاهی ها و در کل نیروی مخلص و جان بر کف مسلح...
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
تروریست های سرکوبگر صهیونیست