مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری شهید دستیاری امیدیه در محور امیدیه ـ دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در آیین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری شهید دستیاری امیدیه در محور امیدیه ـ دیلم گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار پایگاه‌های اورژانس و پلیس راه لازم و ملزوم و مکمل همدیگر در نجات جان مسافران و رسیدگی به حوادث جاده‌ای هستند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و حمایت استاندار خوزستان درخصوص تأمین اعتبار لازم برای احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان، عملیات اجرایی احداث ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آغاز شده است.

کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری امیدیه به زمین زده شد

خدادادی بیان داشت: امیدواریم که بتوانیم با حمایت شورای برنامه ریزی و فرماندار شهرستان امیدیه این پایگاه را هرچه سریع‌تر در این منطقه پرخطر احداث نماییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: تأمین اعتبار لازم به مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان در سال ۹۷ انجام شده و پیمانکار از فردا آغاز می‌شود و ۵۵۲ میلیون اعتبار مورد نیاز باقیمانده در سال ۹۸ نیز توسط شورای برنامه ریزی امیدیه تصویب شده است.

کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری امیدیه به زمین زده شد

این مقام مسئول اذعان داشت: احداث و راه اندازی ۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری از سال قبل در دستور کار هلال احمر خوزستان قرار گرفته که ساخت این پایگاه‌ها در شهرستان‌های شوش، باوی، مسجدسلیمان، دشت آزادگان و امیدیه آغاز شده است.

به گفته علی خدادادی، در روز‌های آینده، کلنگ ساخت و راه اندازی پایگاه امداد و نجات گلگیر در محور مسجدسلیمان ـ هفتکل نیز به زمین زده خواهد شد.

کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری امیدیه به زمین زده شد

وی در ادامه گفت: امیدواریم با حمایت فرماندار و شورای برنامه ریزی امیدیه، احداث و راه اندازی این پایگاه زمینه ساز کاهش مخاطرات و حوادث جاده‌ای باشد.

خدادادی اظهار کرد: این پایگاه شامل؛ بخش‌های ویژه برای عملیات‌های امداد جاده ای، محلی برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و پد مخصوص فرود بالگرد برای ارائه خدمات امداد هوایی به ویژه در ایام نوروز است.

کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری امیدیه به زمین زده شد

این مقام مسئول افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار پایگاه‌های اورژانس و پلیس راه لازم و ملزوم و مکمل همدیگر در نجات جان مسافران و رسیدگی به حوادث جاده‌ای هستند.

علی خدادادی بیان کرد: خوشبختانه این مسئله در احداث این پایگاه در این مکان پیش بینی شده که پایگاه‌های هلال احمر علاوه بر ارائه خدمات امدادی، مرکز خدمات بشردوستانه به مناطق محروم اطراف این پایگاه‌ها هستند که می‌تواند نقطه امیدی برای جوانان و داوطلبان هلال احمر باشد تا بتوانند در مسیر محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر منطقه اقدام کنند.

کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری امیدیه به زمین زده شد

انتهای پیام/گ

کلنگ زنی احداث پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.