فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال با متعلقات آن در یکی از استخر‌های پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد.

کشف دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در بابلسرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و بهره برداری از دستگاه بیت کوین توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را که با استفاده از برق کشاورزی اقدام به نصب و بهره برداری از تجهیزات بیت کویین (تولید ارز دیجیتال) دراتاقک تهبیه شده در استخر ماهی خود کرده بود، شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی ۴ دستگاه بیت کویین با متعلقات کامل آن کشف کردند.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود:پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری است.
انتهای پیام/س
 

کشف ۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار