ولایتی گفت: نباید رشته‌های علوم انسانی، مروج فرهنگ غربی باشد بنابراین باید نظارت بر کیفیت علم و فرهنگ به صورت جدی دنبال گردد.

////////به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد، علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد در دیدار با مدیران و معاونان هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد ، درخصوص فعالیت ها و اقدامات مهم و بنیادین موضوعاتی را مطرح کرد.

ولایتی گفت: میزان ارتقاء سطح علمی ایران در مقایسه با کشورهای دیگر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دلیل آن تمایل و علاقمندی مردم در تحصیلات علمی است که در این‌ میان نقش دانشگاه آزاد بسیار مهم و تاثیرگذار است.

دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است

ولایتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، افزود: نفس تاسیس دانشگاه آزاد که با رضایت حضرت امام خمینی(ره) بوده و از بیانات مقام معظم رهبری هم در این راستا استفاده شده، یک اقدام مثبت است و زمینه برای گذراندن تحصیلات در سطوح مختلف در نظام آموزش عالی وجود دارد.

وی تاکید کرد: رعایت و نظارت بر مسائل فرهنگی و ارتقاء کیفی در آموزش و پژوهش و توجه و تحول در موضوعات فرهنگی دانشگاه ضروری است.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حوزه علوم انسانی بیان کرد: حوزه علوم انسانی بسیار مهم است و باید در این زمینه کار عمیق و گسترده ای انجام شود.


بیشتر بخوانید: واکنش هیئت امنای دانشگاه آزاد به یک خبر دروغین


ولایتی با تاکید بر اینکه نباید رشته های علوم انسانی، مروج فرهنگ غربی باشد، افزود: نظارت بر کیفیت علم و فرهنگ به صورت جدی دنبال شود.

وی در پایان یادآوری کرد: وظیفه هیئت موسس و امنا که هر دو در یک قالب انجام وظیفه می‌کنند بسیار حساس و در بعد نظارتی مهم است و باید در هماهنگی کامل و برنامه ریزی روند اقدامات پیگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت علوم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار