معاون اقتصادی ایلام گفت: اراضی واگذار شده از افراد فاقد اهلیت بازپس گرفته می‌شود.

اراضی واگذار شده از افراد فاقد اهلیت بازپس گرفته می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اراضی واگذاره شده از افرادی که اهلیت ندارند، بازپس گرفته می‌شود.

 وی افزود:افرادیکه به عنوان مجری طرح از اراضی دولتی مجوز واگذاری زمین دریافت کرده و به تعهدات خود عمل نکرده‌اند خلع ید و زمین آن‌ها دوباره مصادره دولت تا به افراد اهلیت دار واگذار شود.

 نعمتی ادامه داد: در واگذاری اراضی باید قانون رعایت و مطابق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها روند واگذاری اراضی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد، اما نظارت دستگاه مربوطه مستمر باشد تا در صورت عدم اجرای تعهدات دوباره اراضی واگذار شده خلع ید شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی قانونگذار اختیار واگذاری اراضی را به استان‌ها داده تا در کمترین زمان روند اجرای طرح‌ها پیش برود، اما برخی مواقع شاهد طولانی شدن روند واگذاری هستیم که روند اجرای طرح‌ها را کند می‌کند.

نعمتی یاداور شد: همه پایبند قانون و مطیع قانون بوده و خواهان اجرای طرح‌های اشتغالزا و تولیدی هستیم و با رعایت قانون واگذاری اراضی ملی به طرح‌ها را در دستور کار این کمیسیون قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/با

 ضرورت واگذاری اراضی  مطابق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.