شهردار مشهد گفت: تعامل سازنده میان شهرداری و شرکت سپاد، خدمت رسانی و رضایت بیشتر مردم را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رضا کلایی شهردار مشهد، در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد با بیان اینکه منطقه گردشگری سپاد ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد، گفت: در صورت تعریف پروژه‌های بزرگ با توجه به نیاز شهر و جانمایی مناسب، شهرداری همکاری لازم را خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه موضوعات شهرداری و سپاد نباید مشمول زمان شود، تصریح کرد: تسریع در اجرای تعهدات و تفاهم‌های فی مابین با تعیین زمان بندی مشخص از سوی هر دو مجموعه می‌تواند مقدمه‌ای برای برگزاری جلسات منظم با اثرگذاری بیشتر باشد.

علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد نیز در ابتدای این نشست به بیان رویکرد‌ها و برنامه‌های این شرکت در توسعه منطقه تجاری گردشگری سپاد، گفت: سپاد توانسته است در سه دهه تلاش و سازندگی منطقه‌ای کم برخوردار و فاقد هرگونه زیرساخت مناسب را به منطقه‌ای مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل نماید.

او ادامه داد: ادامه این مسیر ضرورت‌های را به همراه دارد که نیازمند توجه مدیریت شهری به مسائل منطقه است که از جمله آن می‌توان به تسریع در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی، جلوگیری از تخریب فضای سبز و ساخت و ساز‌های غیر مجاز و همچنین رسیدگی به وضعیت ترافیک منطقه و حمایت از مجموعه اقتصادی اشاره کرد.

انتهای پیام// ف. ح

تعامل شهرداری مشهد با بخش خصوصی

برچسب ها: گردشگری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار