گردهمایی بزرگ مردم قم برای تقدیر از عوامل سریال گاندو با حضور بازیگران این فیلم در مصلی قدس برگزار می‌شود.

گردهمایی تقدیر از عوامل سریال گاندو در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ گردهمایی بزرگ روحانیان، فرهیختگان و مردم انقلابی قم در حمایت و تقدیر از عوامل فیلم گاندو و سربازان گمنام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در قم برگزار می‌شود.

در این گردهمایی که با حضور بازیگران سریال گاندو و مسئولان مؤسسه شهید آوینی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلاموالمسلمین قائمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه استان قم سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این همایش که روز جمعه، چهارم مردادماه پس از نماز جمعه در مصلای قدس قم برگزار خواهد شد، پشت صحنه سریال گاندو نیز پخش می‌شود.

گاندو نام مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران سریالی اجتماعی، اکشن و جنایی است که نخستین قسمت آن ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران پخش شد.

مجموعه گاندو به کارگردانی جواد افشار با حضور تعدادی از بازیگران اصلی از ۱۹ شهریور ماه کلید خورد. این در حالی است که علاوه بر تهران، در شهر استانبول کشور ترکیه نیز تصویربرداری سریال ادامه داشت و گروه‌هایی ساخت برخی دکورها را در تهران ادامه دادند. تصویربرداری مجموعه گاندو در فروردین ماه در کشور چین به پایان رسیده بود. 

گاندو، تمساح پوزه کوتاه ایرانی است. جواد افشار در توضیح انتخاب این نام می‌گوید گاندو موجودی است که می تواند مدت‌ها با صبر و حوصله‌ای زیاد به کمین شکارش بنشیند و در لحظه مناسب، ضربه خودش را بزند که بر همین اساس به شکارچی کمین‌گر هم مشهور است. ویژگی جاسوسان و حتی ضدجاسوسان نیز همین است که بیشتر در کمین، جستجو، کشف و شهود، طرح و برنامه ریزی، کسب اطلاعات، چیدن منابع و سرنخ‌ها و درنهایت تکمیل کردن پازل‌ها به سر می‌برند.

انتهای پیام/ش

تقدیر از عوامل سریال گاندو در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار