رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیرانی که موجب تضییع حقوق بیت المال شوند حتی اگر بازنشسته شوند و یا از مسئولیت کنار بروند باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: همه وظیفه دارند مراقب باشند تا بیت المال حفظ شود و کنار رفتن و بازنشسته شدن مدیران هیچ بهانه‌ای برای پاسخگو نبودن نیست و حتی اگر مدیری از استان برود و در تضییع بیت المال متخلف شناخته شود باید در همه زمان‌ها پاسخگوی دستگاه قضائی باشد.

وی افزود: با نگاه خدمت رسانی دنبال کار مردم هستیم و از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم هر کدام در حوزه کاری خود مراقب باشند بیت المال هدر نرود.

مقام ارشد قضایی استان درباره تخریب بستر رودخانه‌ها اظهار داشت: برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه لازم است از ساخت و ساز و تجاوز به این حریم‌ها جلوگیری شود و همه باید از منابع طبیعی و انفال مراقبت کنیم.

رییس کل دادگستری استان یادآور شد: در خصوص مشکلات تعاونی‌های جانبازان و سایر تعاونی‌ها لازم است کمیته تشکیل و مسائل بررسی و حل شود.

وی اضافه کرد: باید مصوب کنیم تا هر هیئت مدیره و مدیرعاملی در تعاونی‌ها اگر در تضییع حقوق بیت المال مجرم شناخته شدند حق ندارند دور بعد هم نامزد شوند.

حجت الاسلام قدرتی در مورد مشکلات دریاچه اوان و تلفات ناشی از شنای غیر قانونی گفت: متولی اصلی دریاچه اوان از نگاه ما میراث فرهنگی است و لازم است در کنار اطلاع رسانی و نصب تابلو تمهیدات حفاظتی مانند فنس کشی و استقرار ناجی غریق هم پیش بینی شود تا کسی غرق نشود.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی در برخی امور دچار اختلاف نظر شدند ابتدا باید در استانداری به آن‌ها رسیدگی شود و اگر نتیجه نداد در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شود تا بتوانیم به مسائل مهم در این جلسات رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/ک

نشست شورای حفظ حقوق بیت المال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار