حشمت الله عسگری گفت: از مجموع ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار رونق تولید در استان سمنان ۱۷ درصد باقی مانده که با همکاری گاه‌های اجرایی و بانک‌ها تا پایان مرداد این اعتبار نیز جذب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از مجموع ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار رونق تولید در استان سمنان ۱۷ درصد باقی مانده که با همکاری گاه‌های اجرایی و بانک‌ها تا پایان مرداد این اعتبار نیز جذب می‌شود.

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در این جلسه ۶۰۰ میلیارد ریال مصوبه داشت.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در این جلسه با معرفی ۱۳۰ واحد تولیدی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات ۶۱۴ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۳۰ نفر موافقت شد.

بهروز اسودی همچنین از بررسی مشکلات ۸۰۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و افزود: مشکلات بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی، سرمایه در گردش مهمترین مشکلات این واحد هاست که بررسی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا کنون ۸۱۳ واحد تولیدی استان بالغ بر ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

اسودی افزود: در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه‌های تولیدی استان پرونده ۱۳۷۵ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده است که پرونده ۱۹۸ واحد تولیدی متقاضی برای پرداخت تسهیلات حدود ۹۶۰۰ میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.

تا کنون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ۱۸۲۴ مصوبه داشته که ۷۴ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

انتهای پیام / م

۶۰۰ میلیارد ریال مصوبه  رفع موانع تولید

 

 

برچسب ها: صنعت ، واحد تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.