۴ حفار غیر مجاز در بخش رحیم آباد رودسر دستگیر شدند.

دستگیری حفاران غیر مجاز در رودسربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی گلپور فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ۴ نفر به اتهام حمل غیر قانونی دستگاه فلزیاب و اقدام به حفاری غیر مجاز در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر دستگیر شدند.

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد مشکوک یک خودروی سواری، افزود: با توجه به گزارش‌های مردمی و تردد یک دستگاه خودروی سواری به قصد حفاری غیر مجاز در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر نیرو‌های یگان حفاظت با هماهنگی ماموران نیروی انتظامی بخش رحیم آباد این شهرستان و با مجوز مقام قضایی در بازرسی از این خودرو یک دستگاه فلزیاب را کشف و ۴ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: این متهمان به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورتجلسه و بازجویی‌های اولیه، به حفاری غیر مجاز اقرار کردند.

سرهنگ علی گلپور در پایان تصریح کرد: این ۴ نفر به اتهام حمل و نگهداری غیر مجاز دستگاه فلزیاب و اقرار به قصد داشتن حفاری غیر مجاز برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی بخش رحیم آباد رودسر معرفی شدند.

 

انتهای پیام / ق 

حفاری غیر مجاز در رودسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.