به منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شاهرود از مرکز هنر‌های رُقومی بسیج بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان  در بازدید مرکز هنر‌های رُقومی بسیج در شاهرود گفت: با توجه به اینکه در صدا و سیما بنا بر این است که از ظرفیت‌های فرهنگی در قالب عملی و محتوایی در استان سمنان استفاده کنیم امروز با ۳ مجموعه که توانایی‌هایی در تولید انیمیشن، مستند، موشن گرافیک و موضوعات دیگر دارند نشست‌هایی داشتیم که بخشی منجر به قرارداد شد که از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: بخشی هم به حوزه پژوهش مرتبط شد که در حوزه پژوهشی هم بتوانیم بهره ببریم.
به گفته حجت الاسلام توکلیان، قرار است حوزه فرهنگ در بخش عملیاتی در حوزه صدا و تصویر رویکرد مردمی داشته باشد و از ظرفیت‌های موجود فرهنگی مردمی در استان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برخی از تولیدات این مجموعه بسیار فاخر و ارزشمند بود و برخی را از قبل از آشنایی با این گروه دیده بودم و حتی یکی از تولیدات را در شبکه استان هم پخش کرده بودیم که بعدا متوجه شدم مقام معظم رهبری نیز این فیلم را دیده و تقدیر کرده بودند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در پایان سفر خود به شهرستان شاهرود از روند آماده سازی فضای برگزاری سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود بازدید کرد.

این اجلاسیه که ۱۵ تا ۲۰ مردادماه برگزار می‌شود نمایش بازخوانی عملیات مرصاد اجرا می‌شود.در این سفر، قائم مقام و معاونان سیما، صدا، خبر و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام / م

۱۵ تا ۲۰ مردادماه برگزار می‌شود نمایش بازخوانی عملیات مرصاد در شاهرود

برچسب ها: صدا و سیما ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.