دیدار صمیمی فرمانده کل سپاه با نماینده ولی فقیه در خوزستانفرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به منظور توجه رهبرمعظم انقلاب و گله ایشان از وضعیت مناطق سیل زده، سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌این گرفته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در بیت امام جمعه اهواز با اشاره به بررسی‌های انجام شده از مناطق سیل‌زده استان خوزستان اظهار داشت: بناست که تمامی دستگاه‌ها برای پساسیل ورودی جدی داشته باشند تا با توجه به مشکلات، بتوان آنها را برطرف کرد.


بیشتر بخوانید:سرلشکر سلامی: استمرار جریان پیشرفت با وجود تحریم/ بازسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیل‌زده لرستانی توسط سپاه


اوبا اشاره به بازدید‌های انجام شده از مناطق سیل‌زده خوزستان بیان کرد: تصمیم‌هایی برای سیل‌زدگان گرفته شده که امیدواریم از طریق هماهنگی و عنایت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حرکت خوبی را انجام داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مصمم بودن سپاه به پیگیری مشکلات سیل‌زدگان تاکیدکرد: در راستای توجه رهبرمعظم انقلاب و گله ایشان از وضعیت، اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.

او با بیان این‌که به دنبال تمرکز بر ۳ نقطه به عنوان الگو هستیم که در سطح استان خوزستان به کمک بیایند، ادامه داد: این نقاط به عنوان الگو در استان تبدیل می‌شوند و بعد براین اساس مشکلات را جارو می‌زنیم و با اصلاح نگرش‌ها می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به این‌که تلاقی عمل و تقوا سبب پیش‌برد کار‌ها می‌شود، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حد توان به مشکلات می‌پردازد و سعی می‌کنیم که محور تحرک باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش از سخنان خود حضور حجت‌الاسلام والمسلمین در سمت نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان را فرصتی کم نظیر برشمرد.

بازسازی و اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در مسجدسلیمان اولویت سپاه است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه آمادگی خود را برای فعالیت با تمام ظرفیت در زمینه بازسازی منازل ، مدارس و همچنین اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان مسجدسلیمان اعلام آمادگی می کند .

  سرلشکر حسین سلامی در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: زلزله اخیر اگرچه خسارت‌هایی به مناطقی از این شهرستان وارد کرده است اما با اتحاد و مدیریت صحیح می توانیم مناطق آسیب دیده را بازسازی کنیم.

وی افزود: در زلزله این شهرستان علاوه بر منازل مسکونی به تعداد زیادی از مدارس نیز خسارت وارد شده است، به گفته مسئولان این شهرستان ۱۶ مدرسه تخریب شده اند که سپاه کار بازسازی پنج مدرسه را برعهده می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: انتظار می‌رود روند اجرایی پروژه های بازسازی سرعت بیشتری به خود گرفته و مدارس جدید نیز با معماری ایرانی اسلامی احداث شود.

وی تصریح کرد : تعدادی از اهالی برخی مناطق آسیب دیده این شهرستان امکان سکونت در منازل خود را ندارند و باید وضعیت اسکان آنها هر چه سریعتر مشخص شود.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: سپاه در زمینه آواربرداری نیز با تمام ظرفیت پای کار می آید تا بتوانیم در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان هر چه سریعتر وضعیت این مناطق را مشخص کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همچنین در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در شهرستان مسجدسلیمان انتظار می‌رود سپاه ولیعصر این منطقه را در کنار سایر مناطق هدف خود در نظر بگیرد تا بتوانیم در زمینه اشتغال نیز اقدامات خوبی در این شهرستان صورت دهیم.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح های فرهنگی در این شهرستان نیز سپاه آمادگی خود را اعلام می کند چرا که مردم این شهرستان مومن ،انقلابی و جهادی بوده و نیازمند حمایت های بیشتری هستند .

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
benjamin
۲۰:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
تلاش سرلشکر سلامی و سپاه پاسداران در راستای جبران کم کاری های دولت ستودنی است اما در شرایط کنونی یک خواهش بزرگ از ملت سرافزار و با کمالات ایران دارم ان هم اینست لطفا کاری کنید که سپاه بتواند با فراق دل در راستای ماموریت خود که حفظ امنیت جمهوری اسلامی ایران است فعالیت کند و نیرو و قوه پاسداران انقلاب را صرف این قبیل کارها نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۹:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید ،

درجه سر لشکری دو ستاره دارد ، این عکس سردار سلامی قدیمی است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
چرا حاجی ورود نمی کنید به بازار مسکن و گرانی مصالح و اجاره بها سایر اقشار مردم هم در مضیقه هستند فقط مناطق سیل زده نیستند
Switzerland
سعید فروزان
۱۷:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
جای شرم دارد برای دولت گرین کارتی که علنا بی کفایتی خود را نشان داده و می‌دهد برای بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده ، وظیفه برادران سپاه حفاظت از آب و خاک است
دولت بجای دنبال فرانسه و برجامیها دویدن ،بهتر است به فکر سازندگی باشد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
آفرین بر سپاه مردمی
ایشون سرلشکره نه سرتیپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
انشاالله که همیشه پیروز باشه سپا پاسداران کاش کارهای اجراایی کشور دست سپاه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
آفرین بر سپاه پرتوان اسلام که در سازندگی هم سرآمد است.
France
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد سپاه.
France
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد سپاه.