اجرای ۲۰ طرح کشاورزی در گچساران و باشت

۲۰ طرح اقتصادی و اشتغالزایی حوزه کشاورزی در شهرستان های گچساران و باشت با ۴۴۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان گفت: ۱۷ طرح اشتغالزا با سرمایه گذاری ۴۲۰ میلیارد ریال در شهرستان گچساران و سه پروژه اقتصادی دیگر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان باشت در دست اجراست.
 
الیاس تاج الدینی افزود: در صورت تکمیل این طرح‌ها ۲۶۰ فرصت شغلی در این شهرستان‌ها ایجاد خواهد شد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این پروژه‌ها ۲۰ تا ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند افزود: بیشتر طرح‌های اقتصادی گچساران و باشت تا سال هزار و ۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
 
تاج الدینی گفت:ایجاد صنایع تبدیلی، گیاهان دارویی، احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و پرورش طیور از جمله برنامه‌های اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌های گچساران و باشت است.
 
وی همچنین از تشکیل ۱۵۰ پرونده طرح‌های اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان‌ها خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبدیل زمین‌های دیم به آبی در سطح گستره وسیعی از زمین‌های کشاورزی شهرستان‌های گچساران و باشت که سبب افزایش راندمان آب و بهبود کمی و کیفی محصولات کشاورزی شده است گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز رونق تولید حوزه کشاورزی در این مناطق فراهم شده است و در صورت همت برای حمایت از سرمایه گذاران می‌توان شاهد ارتقای درآمد کشاورزان و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید بود.
 
انتهای پیام/ط

 

اجرای طرح های کشاورزی در گچساران و باشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.