سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تأخیر در آغاز لیگ برتر به سود ما است. در اردوی استانبول نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

گالدرون: تأخیر در شروع لیگ به سود ما است/ ۲ بازی تدارکاتی دیگر برگزار می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رده بندی جام شهدا مقابل نیروی زمینی به پیروزی ۴ بر صفر رسید تا شکست روز چهارشنبه رو در روی سایپا را جبران کند. فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مهدی ترابی و امیر روستایی گلزنان تیم سرخپوش بودند. پرسپولیسی‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند که از موقعیت شان استفاده نکردند.

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس پس از پیروزی در این دیدار گفت: ابتدا به نیروی زمینی تبریک می‌گویم که فوتبال باکیفیتی را ارائه کرد و نوع بازی آن‌ها برای فوتبال ایران خوب و جذاب است. بازی خوبی بود و از نتیجه هم راضی هستم.

او افزود: همچنین از عملکرد بازیکنانم مقابل حریف راضی هستم و باید تلاش کنیم تا به همین روند ادامه دهیم و در آینده نیز موفق باشیم. روز خوبی بود و بازیکنان تمریناتی که انجام داده بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند. همانطور که گفتم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بابت این برد تبریک می‌گویم.

کالدرون درباره زمان برگزاری لیگ برتر گفت: هنوز زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر را نمی‌دانم، اما طبق برنامه ریزی تمرینات و کارمان را انجام می‌دهیم تا به موقع آماده باشیم. همانطور که می‌دانید در استانبول ترکیه بازی‌های دوستانه نداشتیم و نتوانستیم رو در روی حریفان بازی تدارکاتی انجام دهیم. همچنین هنوز مهاجم خارجی هم نگرفتیم و با توجه به این مسئله اگر بازی‌های با تاخیر برگزار شود، به سود ما است و می‌توانیم برنامه هایمان را عملی کنیم.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در مورد تغییر سیستم تیمش نسبت به بازی رو در روی سایپا خاطرنشان کرد: تغییر سیستم ندادیم، اما برخی بازیکنان را تغییر دادیم. مقابل سایپا بیشتر بازیکنان جوان بازی کردند، اما در این بازی نفرات اصلی به میدان رفتند. در مقابل نیروی زمینی وحید امیری را در خط هافبک بازی دادیم که در کار‌های دفاعی به تیم کمک کرد، اما بازیکنی مثل او را در خط حمله می‌خواهیم تا در گلزنی بیشتر کمک کند.

وی در خصوص اینکه آیا نام رضا اسدی در لیست خریدش است یا خیر، بیان کرد: درباره این بازیکن چیزی نمی‌دانم و در خصوص او چیزی نشنیده‌ام.

کالدرون در پایان درباره برگزاری تمرینات تیمش پشت در‌های بسته گفت: مسابقات لیگ برتر نزدیک و طبیعی است که تمرینات پشت در‌های بسته برگزار شود و دلیل خاص دیگری ندارد.


بیشتر بخوانید:

عالیشاه در یک قدمی جدایی از پرسپولیس/ مهاجم خارجی تا هفته آینده قرارداد می‌بندد

پرسپولیس با تیم اصلی مقابل شاگردان روانخواه

حضور هافبک مدنظر استقلال در پرسپولیس تکذیب شد


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نیروی زمینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار