امیر سرتیپ ناصر آراسته گفت : مراسم یادبود سالگرد عملیات مرصاد با حضور امیر سرتیپ آراسته رئیس گروه معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس گروه معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در این مراسم با تاکید بر اطلاع مردم از گذشته کشور گفت: بدون اطلاع از تاریخ گذشته کشور نمی‌توانیم به پیش برویم و امید به آینده بودن اطلاع از تاریخ میسر نمی‌شود.

وی افزود: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سرباز ارتشی در ۸ سال دفاع مقدس با متوسط ۲۱ ماه حضور در جبهه و بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار سرباز بسیجی با متوسط ۱۱ ماه حضور در جبهه در ۸ سال دفاع مقدس فعالیت داشته اند.

امیر سرتیپ ناصر آراسته اظهار داشت: نظامیان کشور به دنبال غنی شدن کشور از لحاظ نظامی هستند و این را بدانید که اگر قوی نباشیم کشور‌های متجاوز دنیا به خود اجازه تعرض به کشور ما را می‌دهند.

رئیس گروه معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با اشاره به تلاش‌های نظامیان و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در ایستادگی در مقابل دشمنان کشور تصریح کرد: سرنگونی پهباد امریکا توسط نیرو‌های ایرانی در چند روز اخیر نشان از قدرت بالای ایران اسلامی دارد.

 مراسم یادبود سالگرد عملیات مرصاد با حضور جمعی از سربازان مرکز پدافند هوایی ارتش در سمنان و امیر سرتیپ آراسته رئیس گروه معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

سرنگونی پهباد امریکا توسط نیرو‌های ایرانی نشان از قدرت بالای نظامی  ایران

برچسب ها: شهدا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار