سردار محمدرضا نقدی گفت : کار دشمن تمام شده است و ما منتظر برخی فرصت‌ها هستیم که آن‌ها بهانه را به ما بدهند تا کار‌های بزرگی که می‌خواهیم انجام دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پس از پایان رزمایش رزمی فرهنگی قائمیون در مهدیشهر در پاسخ به تهدیدات اخیر دشمن علیه ایران گفت: دشمن دیگر رمقی ندارد و خطاهایش به ضرر خودش تمام می‌شود.

وی افزود: کار دشمن تمام شده است و ما منتظر برخی فرصت‌ها هستیم که آن‌ها بهانه به دست ما بدهند تا کار‌های بزرگی که می‌خواهیم انجام دهیم.

سردار نقدی گفت: جوان‌هایی که آماده و پر نشاط در میدان هستند و در جهت اهداف انقلاب حرکت می‌کنند به مراتب بهتر از نسل اول انقلاب هستند، ولی میدان حرکت امروز دیده نمی‌شود، اما بازتاب آن پیروزی‌های بزرگی است که امروز در دنیای اسلام روی داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: نمایش اقتدار و صلابت کشور در خلیج فارس، مرزبانی‌های زمینی و هوایی و مدافعان حرم با ظرفیت جوانان نسل چهارم انقلاب بدست آمده که نشان دهنده آینده درخشان انقلاب اسلامی است که امیدواریم به آزاد سازی قدس شریف منتهی شود.

انتهای پیام/ح

میدان حرکت امروز دیده نمی‌شود، اما بازتاب آن پیروزی‌های بزرگی است

برچسب ها: جوانان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.